Фішинг. Хто і як маніпулює вашим вибором

Книга «Фішинг. Хто і як маніпулює вашим вибором», перш за все, розкриває цікаві сторони зовнішнього впливу на вибір покупця. А точніше, причини так званих «емоційних» витрат. Автори порівнюють емоційні бажання покупця з маленькою мавпочкою, яка підштовхує до «дисфункціональних» рішень. І саме з цими мавпочками чудово вміють домовлятися маркетологи.

Авторами книги є досить авторитетні у світі економіки люди. Адже один зі співавторів Джордж Акерлоф у 2001 році отримав Нобелівську премію з економіки. А його колега Роберт Шиллер є лауреатом цієї ж премії за 2013 рік.

Повертаючись до самого видання, варто з’ясувати значення поняття «фішинг». У книзі його розглядають передусім як нав’язування споживачам певних товарів і послуг, яких вони насправді не потребують. Фішинг підштовхує нас купувати дорогі, але непрактичні речі, та навіть виховувати в собі шкідливі звички.

Основним поштовхом для написання цієї книги стали несплачені рахунки американців. Причиною більшості з них є саме фішинг. Різноманітні пастки спокушають людей на необдумані покупки, які їм не по кишені. До речі, однією з таких пасток є кредитні картки. Для підтвердження цього, автори наводять дані опитування людей, які колись банкрутували. І значна їх частина основною причиною свого банкрутства назвала кредитні борги. Самі ж автори у передмові зазначили:

«Ми писали цю книжку для споживачів, які мають бути пильними стосовно всіх хитрощів, які чекають на них, а також для ділових людей, яким доводиться наслідувати деяких їхніх цинічних колег, як того вимагає економічна система.»

Отже, книга навчить уважніше ставитися до всього на що витрачаєте свої гроші. Розкаже про пастки, які можуть очікувати вас у фітнес-клубі, аптеці або автосалоні чи банку. Загалом, з цим виданням можна поглянути на системи вільних ринків з іншого боку. Адже вільні ринки окрім здорової конкуренції створюють додаткові можливості для шахраювання. До речі, всі думки й твердження авторів ілюструються реальними прикладами, що дозволяє легше сприймати теорію. А додаткові роз’яснення чи посилання на першоджерела можна знайти у примітках, які займають більш ніж 70 сторінок.

Сподіватися на те, що книга навчить вас уникати абсолютно всіх пасток і багато заощаджувати не варто, адже і тут автори у висновку зупиняються на давно всім відомій теорії розподілення коштів: 50% доходу — на «найнеобхідніше», 30% — на «бажання» і 20% — на заощадження. Нічого універсальнішого поки не придумали.

На мою думку, ця книга буде цікавою для студентів економічних факультетів, економістів, бізнесменів. Споживачам, які ніколи не цікавилися економікою як наукою, може здатися, що в тексті забагато економічної теорії, роз’яснень механізмів фішингу, але замало практичних порад.

Катерина Савенко

Придбати книгу

The post Фішинг. Хто і як маніпулює вашим вибором appeared first on Література. Сучасна українська література. Всеохопний літературний портал.

Джерело та деталі: Фішинг. Хто і як маніпулює вашим вибором

«Друг Читача» – книжковий ресурс, який розповідає про українські книжки, новини українського ринку, анонсує цікаві події, рецензує книжки. Ви можете долучитися до книжкового процесу, рецензуючи те, що прочитали.

Updated: 14.12.2017 — 14:40
2012 - 2017 © Іменка - RSS новини з сайтів України | Підтримка: Діал інформаційна система | Двигунець: Wordpress | Тема: Frontier