Продакт менеджмент для журналістів – безплатний онлайн курс

Один з лідерів журналістської освіти в США – Knight Center, пропонує безплатний онлайн курс “Продакт менеджмент для журналістів”. Йдеться про управління продуктами – нову роль в ньюзрумах присвячену цілком новим цифровим продуктам, як-от: ботам, додаткам, розсилкам, повідомленням, відео- і датапрезентаціям… Керування продуктами в журналістиці полягає в розробці, запускові та керуванні, як згаданими, так ще й не вигаданими новинками. Ця потреба виникла з нагальної потреби адаптувати журналістику до нової медійної екосистеми, що повстала на хвилі цифрової революції. Звучить неймовірно!

Навчання починається 16 жовтня і до нього може долучити кожен бажаючий за цим посиланням.  Охочі можуть зареєструватися будь-коли і отримати доступ до матеріалів навчання – навіть по закінченні курсу.

Від себе додам, що я часто користуюся знаннями з різноманітних програм Knight Center і ці знання надзвичайно практичні не лише в журналістській роботі, а й в роботи з новими медіа

Новий відкритий онлайн курс навчить, зокрема, як керувати цифровими продуктами в медіа, які формують інноваційну культуру в ньюзрумах. Тобто йдеться про стратегування роботи медіа, що досить вигідно для формування конкурентних переваг в найближчому і середньому майбутньому (увага телеканалам!).

Цей чотиритижневий онлайн курс цілком безплатний і не вимагає постійної участі, що досить важливо для зайнятих людей. Його матеріали можна потім вивчити в цілому. Однак, вже зараз варто на нього зареєструватися, позаяк охочих його відвідати чимало.

Інструктори курсу є піонерами, які у провідних ньюзрумах США вивчають і впроваджують не лише цифрові знаряддя і програмування для журналістів, але й роль продакт менеджерів для цифрових продуктів у медіа.

Щотижня інструктори ділитимуться своїми хитрощами виходячи зі свого досвіду:

Протягом першого тижня слухачі ознайомляться з передумовами виникнення та історією продакт менеджменту. На другому тижні навчатимуть розвитку культури і стратегії продакт менеджменту, в тому числі як прищепити в ньюзрумах культуру змін. Протягом третього тижня буде розгляд виконання стратегій управління продуктом, включно з визначенням та вимірюванням успіху, а також про стимулювання творчості. На четвертому тижні йтиметься про найкращі практики стратегування продакт менеджменту, включно з інтерв’ю експертів та працівників медіа США.

“Продакт менеджмент для журналістів” доступний англійською мовою, але, як свідчить практика, англійська мова на подібних курсах Knight Center легка для розуміння.

Детальніше про курс і про викладачів читайте ось тут. Гарного навчання!

Джерело та деталі: Продакт менеджмент для журналістів – безплатний онлайн курс

Журналіст. Блогер. Медіа консультант. Спеціалізація: нові медіа, соціальні медіа, ТБ, радіо. Вивчає, створює і просуває стратегії за допомогою нових медіа. Досить вільно орієнтується в нових технологіях. Небайдужий до політики. Володіє українською, польською, англійською, російською мовами.

Updated: 16.10.2017 — 21:46
2012 - 2017 © Іменка - RSS новини з сайтів України | Підтримка: Діал інформаційна система | Двигунець: Wordpress | Тема: Frontier