СВЯТКОВИЙ РОЗІГРАШ «10 РОКІВ — 10 КНИЖОК»!

Книгарня «Є» з нагоди 10-річчя мережі дарує шанс поповнити свою домашню бібліотеку та потішити друзів. Долучайтеся до розіграшу комплекту з 10 атмосферних книжок* лише у три кліки!
Все, що потрібно зробити:
1. Вподобати Фейсбук-сторінку Книгарні «Є» свого міста**.
2. Публічно поширити пост про акцію на своїй сторінці.
3. Позначити*** в коментарях до оригінального посту друга чи подругу, з якими хочеться поділитися призом.

Учасники реєструються до 21:00 20 грудня.
Розіграш відбудеться о 15:00 21 грудня через random.org.

Увага! Один користувач може брати участь у розіграші лише один раз (решта спроб відсіюються перед розіграшем). По мережі Книгарень «Є» проводиться спільний розіграш, в якому беруть участь сторінки усіх міст.
Переможець може забрати подарунковий комплект у Книгарні «Є» того міста, з якого було виграно приз. Для отримання призу переможець має засвідчити свою особу (ім'я та прізвище у документі мають співпадати з ім'ям та прізвищем у профілі). Якщо переможець не з'явиться за подарунком до 29 грудня 2017 року (включно), приз переходить наступному у списку розіграшу через random.org.
Організатори залишають за собою право додатково визначати заохочувальні призи для інших учасників, визначених через random.org.

* Подарунковий комплект складається з наступних книжок: 1. Казки барда Бідла. Джоан Ролінґ 2. Саудаде. Андрій Любка. 3. 13 різдвяних історій. 4. Рівні життя. Джуліан Барнз. 5. Теплі історії у стилі блюз. 6. Велика магія. Елізабет Ґілберт. 7. Тіні наших побачень. Іван Байдак. 8. Едем. Станіслав Лем. 9. Про письменство. Стівен Кінг. 10. Пробуй, не зупиняйся. Сет Ґодін. За відсутності книжки у книгарні її можна замінити на рівноцінну або дешевшу за вартістю.
** Назва сторінки київських книгарень — «Книгарня „Є“», решти міст — “Книгарня «Є» [назва міста]”.
*** Мається на увазі тегання профілю.

Джерело та деталі: СВЯТКОВИЙ РОЗІГРАШ «10 РОКІВ — 10 КНИЖОК»!

Мережа Книгарень «Є» має певний концепт, чітко визначену позицію. Вона унікальна: вирізняється серед більшості книжкових мереж тим, що просуває власний, український продукт. Ця позиція відповідає очікуванням суспільства, адже, як засвідчують соціологічні дослідження, більшість українців готові читати українською мовою, серед них більшість – це ті, хто надає перевагу україномовній книжці.

Updated: 15.12.2017 — 17:34
2012 - 2018 © Іменка - RSS новини з сайтів України | Підтримка: Діал інформаційна система | Двигунець: Wordpress | Тема: Frontier