Xenowerk: «сирий» та з претензією на динамічний шутер

Xenowerk – «сируватий» і явно недопрацьований шутер від третьої особи з 3D-графікою і претензіями на динамічний і серйозний проект із зачищення замкнутих приміщень від інопланетних організмів.

Невигадливий інтерфейс і проста графіка

Так, розробники дійсно перевели гру в тривимірний світ, але не дуже старалися. Графіка простенька, складних моделей немає, але текстури всі (або майже всі) подано в гарній роздільній здатності. Кольори яскраві і насичені, що дещо не відповідає тематиці і загальній атмосфері гри.

Головне меню та інтерфейс реалізовані «для галочки», дизайнер явно не витратив багато часу ні на оформлення вікон, ні на відображення зброї і елементів броні.

Три з половиною монстри на 10 рівнів

Під час тестування було пройдено 12 рівнів, тобто весь перший блок і початок другого. При проходженні змінювалися тільки кількість монстрів і карта левелу. Оточення складається з декількох видів меблів і об’єктів, які постійно перетасовують. Та сама історія з інопланетянами – їх не більше 5-7 унікальних, і нові з’являються вкрай повільно.

Цікаво, що розробники передбачили кілька десятків таких рівнів з монстрами. Але, щоб дограти в гру до кінця, потрібно дуже багато терпіння – процес страшенно нудний і монотонний: бігаєш однаковими рівнями, вбиваєш однакових монстрів, повторюєш.

На тлі цього варто відзначити і не дуже зручне управління:

  • лівий джойстик – рух;
  • правий – приціл і стрільба.

У цілому набір стандартний, але цілитися незручно через кут камери та її рух при ходьбі, моментами просто нестерпно дратує.

Реклама вирішує

Для зачищення рівнів пропонують різні гармати, підпалювалки та інші ніштяки тотальної анігіляції, у цілому з півсотні, а ще з дюжину варіантів броні. Особливою оригінальністю вони не відрізняються, купити можна за внутрішні кредити, які щедро видаються за перегляд оголошень.

Ось тут найцікавіше: чим крутіший ствол, тим менше проблем (вогнемет – повна імба), тому з просуванням процес зачищення спрощується і стає остаточно нудним. Тому, якщо є інтернет і хвилин 7 вільного часу, можна за рахунок реклами навісити на протагоніста найкрутіші гармати і кришити все навкруги… а втім, не все: світ, на жаль, майже не руйнується, за винятком деякої техніки, бочок і балонів.

Висновки

Xenowerk не можна рекомендувати навіть шанувальникам шутерів. Складається відчуття, що проект на стадії альфа-тесту, без балансу, сюжету, цікавих левелів і особливої динаміки. Грати в нього нудно і після випробування всього доступного арсеналу сенсу далі бігати сірими коридорами просто немає.

The post Xenowerk: «сирий» та з претензією на динамічний шутер appeared first on TechToday.

Джерело та деталі: Xenowerk: «сирий» та з претензією на динамічний шутер

TechToday – це інтернет-видання про високі технології, їх розвиток та вплив на нас.

Updated: 13.09.2018 — 10:06
2012 - 2018 © Іменка - RSS новини з сайтів України | Підтримка: Діал інформаційна система | Двигунець: Wordpress | Тема: Frontier